ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות ואתרי אינטרנט בהיקף של כ – 300,000 ₪.
הקמפיין יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד. זה עובד!" ויתמקד בכל אחד מהתחומים הבולטים של עולם ההיי-טק: מכירות לעולם ההיי-טק, בדיקות תוכנה ואבטחת איכות, רשתות אבטחות מידע, תכנות, קידום אתרים, עיצוב גרפי ומולטימדיה.
מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק הנלמדים בג'ון ברייס הדרכה, ובמקביל, להדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והזדמנויות העבודה הרבות אשר נוצרו בתקופה האחרונה.
"ההתפתחות החיובית של עולם ההיי-טק הביאה גם לעליית הצורך ברכישת ידע ומיומנויות חדשות, אשר נלמדות בג'ון ברייס ומותאמות לשינויים אשר התחוללו בעולם ההיי-טק", אומרת
מירי אמקיאס, מנהלת הפרסום בג'ון ברייס הדרכה. לדבריה, "הרעיון, להדגיש כי בעזרת הסבה מקצועית מתאימה ואיכותית, רבים יכולים לעשות את השינוי ולהתברג בעמדות מפתח בעולם ההיי-טק".
הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום דורן & היילייט.
תקציבאית: ויקי לביא.
חברת אינטרקטיב: DH interactive