גיבורי על מגויסים לקמפיין של תאגיד המיחזור

קמפיין גיבורי העל החל הערב והוא משודר בערוצי הטלוויזיה ובאתרים המובילים. מטרת הקמפיין, להגביר את מודעות הציבור לביצוע פעולות פשוטות של הפרדת ומיחזור פסולת אריזות.


מדובר בקמפיין הארצי הראשון של תאגיד תמיר. בבסיס האסטרטגיה של הקמפיין עומד הצורך בשינוי התפיסה של האוכלוסייה בישראל כלפי הפסולת אותה היא מייצרת, הרצון והניסיון להביא לשינוי ארוך טווח אשר יתווה ערכים חדשים של הפרדת הפסולת בבית (בדגש על הפרדת אריזות) והעברתה למיחזור.


יואש בן יצחק, מנהל השיווק של תאגיד תמיר: "קמפיין גיבורי העל מנסה לעורר מודעות ולחבר את האזרחים לתפיסה שלפיה כל אחד יכול להיות גיבור על ולהציל את העולם בעזרת פעולות פשוטות של הפרדת ומיחזור פסולת האריזות".


הקמפיין עולה לתקופה של שבועיים בטלוויזיה ויכלול פעילויות משלימות באינטרנט. הפעילות באינטרנט תכלול הסבר מפורט על פתרונות מיחזור פסולת האריזות הקיימים כבר כיום ברשויות המקומיות, וכן פעילות פייסבוק אשר תאפשר למשתתפים לייצר פוסטר אישי עם תמונת ילדיהם כגיבורי על. 1000 המשתתפים הראשונים יקבלו את הפוסטר עד הבית עם שליח.


משרד הפרסום – גליקמן נטלר סמסונוב. הקמפיין עלה בערוצים 2,10,9, ובאתרי האינטרנט המובילים (YNET, MAKO, walla, youtube, facebook ועוד).


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)