לקראת יום העצמאות מדווחת תשלובת בקר תנובה, משווקת מותג בשר הבקר הטרי "אדום אדום", על גידולי שיא במכירות בשר בקר טרי "אדום אדום" ברשתות השיווק במדפי השירות העצמי ובקצביות. גידול דרמטי במיוחד נרשם למכירות נתח האנטריקוט שנמצא כבשר המועדף על הציבור עם עליה של 120% במכירות המוצר בהשוואה לממוצע חודשי רגיל.
כמו כן מדווחת החברה על גמר המלאי של סדרת "נתחי פרימיום" מובחרים שהשיקה לאחרונה החברה. הסדרה כוללת את הנתחים המשובחים ביותר והרזים של העגל, שניתן היה לרכוש עד לאחרונה בגרסה לא כשרה בלבד באיטליזים, ומאז השקת הסדרה מוצעים לראשונה כשרים לצרכן. הסדרה כוללת בין היתר מוצרים ייעודיים המתאימים להכנה "על האש" לקראת יום העצמאות כגון נתחי השייטל המתאימים להכנת סטייק או שיפודים, נתח השפיץ צ'אך מתאים להכנת סטייק או מדליונים, ונתח סינטה שלאחר יישון ממושך יכול להתאים אף הוא להכנת סטייק.
מכירות גבוהות במיוחד, עד כדי גמר המלאי נרשמו גם לערכת בשר הבקר הטרי הייחודית במרקמה- ה"קבבורגר", שהושקה לאחרונה, המציעה את הרכב הבשר המומלץ להכנת קבב והמבורגר. הערכה, הנמכרת בקצביות הרשתות, מכילה בשר בקר טרי ושומן בוקס בארומה וטעם ייחודי המתאימים להכנת הקבב וההמבורגר.
"תשלובת בקר תנובה שמחה על הגידול במכירות החברה ועל ההיענות הגבוהה למוצרי החברה לקראת יום העצמאות", מסר רועי הראל מנהל המותג "אדום אדום". "על מנת לספק מענה לביקוש הגובר למוצרי בשר בקר טרי בכלל ובשר טרי ייעודי להכנה על האש לקראת יום העצמאות וחודשי הקיץ המאופיינים בהכנת בשר על האש, שקדנו על פיתוח מוצרים חדשים בהם ה"קבבורגר" ו"אצבעות האנטריקוט". המוצרים מרחיבים את סל המוצרים הקיים לצרכן ומציעים אלטרנטיביות מרעננות להכנה בבית ומחוצה לו במהלך ימות החג והקיץ".