גלידות נסטלה מעלה קמפיין למותג העל NOKOUT בהשקעה של למעלה משלושה מיליון שקלים. עלילת הסרט לקוחה מתוך עולם הפשע, תחת הסיסמא: No Wonder It Feels Like A Crime , "אין פלא שזה מרגיש כמו פשע".
הקמפיין, באמצעות פרסום גלר-נסיס, עולה לאויר היום וכולל שני סרטי טלוויזיה שישודרו בערוצים 2 ו- 10 במשך שבועיים: סרט השקה – להשקת שלגון NOKOUT בטעם וניל שמנת גורמה; וסרט מוצר – להשקת NOKOUT סנדביץ' וניל שמנת עם פצפוצי שוקולד.
לדברי הילית שמיר, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה: "הקמפיין יציג את NOKOUT כשלגון פרימיום איכותי, כה טעים וכה נחשק, היוצר התענגות עילאית עד כדי כך שהוא גורם לך להרגיש כאילו ביצעת 'פשע', מהסוג שאתה מוכן לעשות ואפילו להיתפס בגללו".
עוד הוסיפה שמיר: "הקמפיין הינו חלק ממהלך למיצוב מותג העל NOKOUT וכינוס מוצרי הפרימיום של החברה תחת כנפיו. בנוסף, כולל המהלך השקת ארבעה טעמים חדשים ועיצוב מחדש של כל האריזות".