גלידות נסטלה מעלה קמפיין למותג העל NOKOUT בהשקעה של למעלה מ- 3 מיליון שקלים

גלידות נסטלה מעלה קמפיין למותג העל NOKOUT בהשקעה של למעלה משלושה מיליון שקלים. עלילת הסרט לקוחה מתוך עולם הפשע, תחת הסיסמא: No Wonder It Feels Like A Crime , "אין פלא שזה מרגיש כמו פשע".



הקמפיין, באמצעות פרסום גלר-נסיס, עולה לאויר היום וכולל שני סרטי טלוויזיה שישודרו בערוצים 2 ו- 10 במשך שבועיים: סרט השקה – להשקת שלגון NOKOUT בטעם וניל שמנת גורמה; וסרט מוצר – להשקת NOKOUT סנדביץ' וניל שמנת עם פצפוצי שוקולד.



לדברי הילית שמיר, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה: "הקמפיין יציג את NOKOUT כשלגון פרימיום איכותי, כה טעים וכה נחשק, היוצר התענגות עילאית עד כדי כך שהוא גורם לך להרגיש כאילו ביצעת 'פשע', מהסוג שאתה מוכן לעשות ואפילו להיתפס בגללו".



עוד הוסיפה שמיר: "הקמפיין הינו חלק ממהלך למיצוב מותג העל NOKOUT וכינוס מוצרי הפרימיום של החברה תחת כנפיו. בנוסף, כולל המהלך השקת ארבעה טעמים חדשים ועיצוב מחדש של כל האריזות".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)