גלידת שטראוס עולה בקמפיין חדש למותג קרמיסימו

גלידת שטראוס עולה בקמפיין חדש לסדרת הגלידות המשפחתיות קרמיסימו תחת הסלוגן "ללכת עם הלב". לאחר שמיתגה מחדש את סדרת קרמיסימו, ורעננה את עיצוב האריזות בשפה של "הלב האדום" של שטראוס, משלימה גלידת שטראוס את המהלך עם קמפיין שהלב והמשפחה עומדים במרכזו. הקונספט והקמפיין מסמלים את החיבור הרגשי בין הצרכנים לקרמיסימו כגלידה המשפחתית האהובה בישראל.



הקמפיין החדש כולל סרטון פרסומת אשר צולם בארץ ובחו"ל, שילוט בנקודות מכירה ופעילות דיגיטלית בה מעלים תמונות של לבבות דרך הפייסבוק או האינסטגרם ויכולים לזכות במגוון פרסים, כאשר הפרס הגדול הוא חופשה משפחתית.




קרן סער, מנהלת השיווק גלידת שטראוס: "אנו רואים במהלך זה מהלך חשוב לחיזוק הקשר הרגשי של הצרכנים שלנו עם קרמיסימו, הגלידה המשפחתית האהובה בישראל. גלידה מזוהה עם רגעים של כיף, אושר, אהבה ושמחה. ערכים אלו מחוברים ל"לב" של קרמיסימו ולמשפחה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)