רשת H&O הודיעה כי דוגמנית העל ומגישת הטלוויזיה גלית גוטמן תוביל את קמפיין קיץ 2009 של המותג, ותוך כך תשמש כפרזנטורית של הרשת זו העונה ה- 11.
החיבור ארוך הטווח בין גוטמן לבין הרשת, שהינו יוצא דופן בקטגוריית פרסום האופנה, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי, הינו כנגזרת לאסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר מובילה את הקמפיינים הפרסומיים של המותג בשנים האחרונות ומתבססת בין היתר על הערכים של משפחתיות ואופנתיות. עוד תרמו להחלטת הרשת על הבחירה בגוטמן ממצאים אשר עולים ממחקרי שוק וסקרי דעת קהל ומצביעים על רמת זיהוי גבוהה ביותר בין גלית גוטמן לבין הרשת וכן על רמת זיהוי גבוהה בין גוטמן לבין ערכים כטרנדיות ומובילות אופנתית.
שכרה של גוטמן בעבור הקמפיין עומד על כ- 100,000 דולר.
ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O: "גלית גוטמן אינה רק פרזנטורית אלא חלק אינטגראלי ממשפחת H&O, הן כלפי פנים החברה והן מחוצה לה אל מול הלקוחות. גוטמן מייצגת את ערכי המותג H&O בצורה הנכונה ביותר, ויחד איתה אנחנו יוצאים לשנת פעילות חדשה, כזו אשר תמשיך לחזק את מעמדה של הרשת כמובילה ב- Value For Money".
לאופנת הגברים של הרשת יצטלם השחקן לירון לבו, שלו זו העונה השלישית כפרזנטור של הרשת. כמו כן, ובשונה מעונות קודמות אז הצטלמו עבור הרשת ילדים אנונימיים, תצטלם במסגרת הקמפיין ולאופנת הילדים של H&O בתם של גלית גוטמן והצלם זיו קורן: שירה גוטמן-קורן בת ה- 9.
קמפיין קיץ 2009 של רשת H&O, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", ידגיש את מחירי הרנ"י ("רק נראה יקר") המוצעים ללקוחות הרשת ויביא לידי ביטוי את מעמד H&O כמובילה בתחום ה- VFM ("Value For Money"), זאת תוך שמירה על תדמיתה של הרשת כאופנתית ועדכנית. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות, בקטלוג, באינטרנט ובדיוור אישי לכל 275,000 חברי מועדון הלקוחות של הרשת, והינו בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪.