גל פרסום נוסף לעצמל'ה ממשיך את קו הבידול מהשבדים

רשת רהיטי הילדים עצמל'ה ממשיכה בקמפיין עם מיכל ינאי, ומוסיפה לסמן את ענקית הרהיטים השבדית כמתחרה ישיר. כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, הרשת יצאה בשלבים הראשונים בגל פרסום טלוויזיוני, ומקביל עלתה עם מודעות בעיתונים אסטרטגיים לקהל היעד ותמיכה במדיה הדיגיטלית. כעת הרשת עולה בגל נוסף בפריסה ארצית ומדיה רחבה.



סרטי הפרסומת צולמו במרכז הלוגיסטי החדש והמתקדם של הרשת שהושק במודיעין, במקום המרכז הקודם בבית שמש. המרכז החדש מתפרס על בניין בן 3 קומות, וכולל סניף ענק עם מתחם OUTLET משתלם במיוחד.



הקמפיין ממשיך את הקו האסטרטגי של הקמפיין הקודם ומביא את סיפורה של משפחה שבדית טיפוסית במהלך סיבוב קניות באחד מסניפי הרשת, אשר מחדד את האסטרטגיה השיווקית של רשת רהיטי הילדים עצמל'ה, תוך הדגשת יתרונותיה הרבים ביחס למתחריה שבאים לידי ביטוי באיכות ובחוזק המוצרים, במגוון העיצובים ובחוויית הקנייה האישית.



יחד עם יתרונות אלו, הקמפיין החדש כולל את המבצעים הייחודיים המתקיימים בכל סניפי הרשת לקראת סוף השנה , ומובאים ע"י מיכל ינאי, שזו השנה ה-4 ברציפות שמשמשת כפרזנטורית של הרשת.



אריאל תובל, מנכ"ל רשת עצמל'ה מוסר "החלטנו העונה לרענן ולקחת את הקמפיין צעד קדימה תוך התמקדות ביתרונות הרבים ובאיכויות של הרשת. אנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובטוחים שהקמפיין החדש ימשיך לחזק אחיזתנו בענף הריהוט לילדים בישראל אותו אנו מובילים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)