ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY, וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל, עולות בקמפיין טלוויזיה חדש וארוך טווח למותג חטיפי הבריאות NATURE VALLEY. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים 2,9 ו- 10 בטלוויזיה למספר שבועות ומוערך בכ 1.5 מיליון ₪.
הקמפיין מציג בצורה הומוריסטית שתי אנטילופות, המקנאות במטיילת שעוצרת להפסקה בצד הדרך ונהנית מחטיף בריאות NATURE VALLEY, בזמן שהן צריכות להסתפק בעלים בלבד.
הסרטון ידובב על ידי השחקניות קרן מור וענת מגן שבו. ממשיך ללוות את הקמפיין הסלוגן: Enjoy Nature – Enjoy Nature Valley.
הקמפיין ההומוריסטי בדיבובן של שחקניות מוכרות ומוערכות נועד לחזק ולבסס את מודעות הצרכנים לחטיפי הבריאות וכן לחזק את החיבור בין המותג Nature Valley לאורח חיים אקטיבי יחד עם הנאה מהטבע.
הקמפיין, באמצעות פרסום אברהם, הינו חלק ממהלך שיווקי שנועד לתמוך במותג ויכלול פעילות קד"מ נרחבת במועדוני כושר מובילים, בחלוקת חטיפים בתוך מגזיני בריאות ולייף סטייל מובילים ובמתן חסויות לאירועי ספורט בטבע ובאירועים נוספים המבטאים את ערכי המותג: הנאה, ספורט, בריאות וטבע.