דאצ'יה מקימה מועדון לקוחות בישראל

מותג הרכב דאצ'יה – מבית קרסו מוטורס, משיק בימים אלה מועדון לקוחות. במסגרת המועדון יערכו מגוון פעילויות מגוונות ללקוחות דאציה, בין היתר: טיולי משפחות ברחבי הארץ, טיולי שטח, טיולים לשומרי מסורת (בימי שישי), פיקניקים, אירועים, השקות וכד'.


המועדון מיועד אך ורק לבעלי דגמי דאצ'יה, אשר יוזמנו לאירועים ויקבלו עדכונים שוטפים מידי חודש, באמצעות דיוור דיגיטלי – פרסונלי.


לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאציה ישראל: "לדאצ'יה העולמית קהילה של יותר מ- 2.2 מיליון אוהדים פעילים במדיות החברתיות. רעיון הקמת המועדון נולד מלקוחות דאצ'יה, אשר נקשרו במהרה למותג ובנו קהילה הפועלת באופן ספונטני. חברי הקהילה, מארגנים אירועים מזה 10 שנים, ברוח משותפת". לדבריו: "מותג דאצ'יה רתם את הקהילה הספונטנית על ידי ארגון אירועים קהילתיים ללקוחות, שהם שגריריה החשובים ביותר, המתקיימים בכל מדינה בה משווק המותג – אירועים הזוכים להצלחה גדולה מאוד עם מספר משתתפים רב".


אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)