דה מרקר משיק תחרות קריאייטיב

TheMarker משיק את תחרות "TheMarker LIVE", תחרות הפרסום בקרב משרדי האינטראקטיב וקהילת הדיגיטל הישראלית, במטרה לעודד יצירתיות ומקצוענות בתעשיית הפרסום הדיגיטלי בארץ ולקראת השקת אפליקציית ה- iPad החדשה של TheMarker.



התחרות תתמקד בפרסום אינטראקטיבי בפלטפורמות הדיגיטאליות השונות: Web, Mobile, Tablet, ותתקיים במסגרת וועידתDLD Tel Aviv בנמל יפו, בתאריכים 1-2 בנובמבר 2011. בימים הקרובים תישלח הזמנה רשמית למשרדי האינטראקטיב בישראל.



לדברי דרור גנות, מנכ"ל אתרי הארץ TheMarker: "אנו מחפשים את הרעיון הרלוונטי, את החשיבה המקורית ודרך הביצוע הקריאייטיבית שיציבו גבולות חדשים לפרסום הדיגיטלי בישראל תוך התמקדות בפלטפורמת ה- Mobile וה- Tablet".



הנרשמים לתחרות "TheMarker LIVE" יצטרכו לעמוד באתגר קריאייטיבי וביצירת מהלך שיווקי / פרסומי בפלטפורמות השונות בהתאם לבריף קריאייטיב שינתן למשתתפים.



חבר השופטים בתחרות יורכב מצוות מערכת TheMarker ומומחים נוספים מתחום הדיגיטל והשיווק בישראל. עבודות נבחרות שיועלו לשלב הגמר יוצגו על ידי נציגי משרד האינטראקטיב ברצועת תוכן ייעודית במהלך הכנס ולאחר בחירת השופטים תוכרז העבודה המנצחת אשר תהנה מקמפיין משולב web, mobile, tablet (iPad) בפלטפורמות הדיגיטאליות של קבוצת אתרי הארץ (אתרים ואפליקציות).



צוות הקרייאטיב יזכה בנסיעה חווייתית הכוללת טיסה ואירוח בקאן שבצרפת וביקור בפסטיבל קאן. העבודה הזוכה תוגש ותתמודד בתחרות "אריה הזהב" היוקרתית של ענף הפרסום ותתחרה בעבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם בקטגורית הסייבר.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)