דומינו'ס פיצה בקמפיין שיווק אינטראקטיבי בשיתוף אתר האינטרנט של וואלה


"דומינו'ס פיצה" מתחילה בשיתוף פעולה אינטראקטיבי עם אתר האינטרנט המוביל וואלה. במסגרת שיתוף הפעולה "פפרוני פפארצ'י" יתבקשו לקוחות דומינו'ס פיצה לצלם את עצמם אוכלים פיצה בצורות משעשעות ושונות ולהעלות את התמונה לאתר וואלה שיזכה אותם באינספור פרסים. דומינו'ס פיצה תשקיע במבצע כ-200 אלף ₪.



כל סניפי דומינו'ס פיצה נרתמו לפרויקט ויעודדו את לקוחותיהם להצטלם עם הפיצה שהזמינו על מנת לזכות בפרסים. כל יום התמונה הזוכה תזכה בארוחות מפנקות של דומינו'ס פיצה, הפרס השבועי יהיה נגן MP3 והפרס הגדול יפנק את המנצחים בזוג כרטיסי טיסה לאיטליה. המבצע יערך במהלך חודש ספטמבר.



אסף גרינברג, מנכ"ל ובעלים דומינו'ס פיצה ישראל: "כרשת פיצריות מובילה אנו מציבים לעצמנו מטרה להציע חידושים גם בתחום המבצעים הצרכניים אשר יגבו את החדשנות אותה אנו מובילים."


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)