דיאט קוקה-קולה יוצאת בקמפיין חדש בהשקעה של 5 מיליון ₪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת בקמפיין חדש לדיאט קוקה-קולה באמצעות משרד הפרסום דחף אחד,תחת הסיסמא: Make the most of every moment, Do What Feels Good""



הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון ₪ שיעלה בערוצי הטלוויזיה ממשיך את אסטרטגיית Do What Feels Good, ומורכב מסיפור-"תעביר את זה הלאה", ובמסגרתו תזכורת כי במרוץ המטורף של החיים אסור לשכוח את הדברים הקטנים בחיי היום יום שעושים לנו טוב, כאשר המותג דיאט קוקה-קולה מהווה חלק בלתי נפרד מאווירה זו.



במרכזו של סרטון הפרסומת החדש של דיאט קוקה-קולה- איש עסקים צעיר שבדרכו הביתה בסוף יום העבודה נכנס למונית שמתנגן בה שיר "מדליק", ומשלם לנהג רק בשביל להגביר את עוצמת הסאונד של השיר.הנהג מתלהב מהרעיון ופותח כמחווה בקבוק דיאט קוקה-קולה לאיש העסקים. בסצנות הבאות נהג המונית מגיע לפקק תנועה הנגרם בשל פיצוץ צינור בכביש, הנהג מחליט לנצל את הסיטואציה ולצאת ולהתרענן בזרם המים. בהמשך אנו נפגשים עם "מובר"(איש הובלות) העולה על גבי מנוף לדירה ואי שם באוויר מחליט לנגן קטע מוזיקלי על הפסנתר. ה"מובר" זוכה לתשבוחות על עבודתו מבחורה חייננית ממרפסת הבית שלה וכהערכה היא פותחת לו בקבוק דיאט קוקה-קולה. בסצנה האחרונה, איש העסקים (מתחילת הסרט) מצטרף אל הבחורה שמתגלה כבת זוגו ושניהם שותים להנאתם דיאט קוקה-קולה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)