דיזל ישראל מעלה קמפיין פרסום לעונת אביב קיץ 2008

דיזל ישראל, בבעלות קבוצת אירני ומתי פולק, מעלה קמפיין פרסום לעונת הקיץ הקרובה בהיקף של 300,000$. שלט הפרסום המוביל של הקמפיין עלה בימים אלה על קיר ברעם הממוקם בכניסה הצפונית לרחוב אבן גבירול בת"א.



הקמפיין החדש של דיזל מדמה עולם שבו הזמן קצר, אפילו קצר מאד. קונספט הקמפיין: "אל תבזבזו זמן בהרהורים ומחשבות, קחו את המסלול המהיר של החיים, למען השם. פאסט פוד, ספיד דייטינג, אינסטנט מסג'ינג, החיים במאה ה-21 הם ההאצה האולטימטיבית של הכול.



כמו אישה המחתלת את תינוקה תוף כדי ריצה, או זוג בביקור במוזיאון שמצלם תוך כדי ריצה, נשים המורחות אודם תוך כדי ריצה ועוד סצנות יומיומית.



הקמפיין "לחיות מהר" צולם בלוס אנג'לס ועוצב על ידי ווילברט דאס והצוות הקריאטיבי של דיזל, בשיתוף עם חברת הפרסום הצרפתית "מרסל"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל