הבורסה לתכשיטים יוצאת בקמפיין סילבסטר מיוחד למגזר הרוסי בהיקף של 100,000$



רשת הבורסה לתכשיטים יוצאת בקמפיין סילבסטר נוצץ במיוחד הפונה אל המגזר הרוסי, ומבטיח הנחה של 50% על כל קולקציות היהלומים של הרשת ומבחר שעוני היוקרה מבית מותגי ורסצ'ה ודוקסה הבינלאומיים.


הקמפיין יעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן–נתן, שנערך בתקציב של 100,000$. הקמפיין כולל פרסום באתרים דוברי רוסית באינטרנט, קמפיין טלוויזיה בערוץ 9 ופרסומות במגזינים יוקרתיים, וכולל גם פעילות אינטרנט ייחודית, במסגרת סקר שמות חיבה לאנשים שאוהבים – שיאפשר למשתתפים להשתתף בהגרלה של טבעת יהלום יוקרתית בשווי 18,500 ₪.


מהנהלת הבורסה לתכשיטים נמסר: "חגיגות הסילבסטר נחשבות לתקופה המבוקשת ביותר לרכישת תכשיטי יהלומים, ועל כן אנו בוחרים בתקופה זו להציג את המבצעים האטרקטיביים ביותר, על מנת לאפשר ללקוחותינו ליהנות ממבחר הקולקציות היוקרתיות של הרשת. לשם כך נערכנו השנה עם קמפיין רחב בכל המדיות".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)