הדוגמן הבינלאומי והזמר עמירם עיני נבחר במקום שחקן הכדורסל שאראס כפרזנטור של המותג ml men

זמר הרוקנרול המצליח עמירם עיני, סולן להקת American INC, ודוגמן הבית לשעבר של ורסאצ'ה וארמני, נבחר לפרזנטור החדש של המותג ml men. עיני ישלשל לכיסו כ- 50 אלף דולר עבור קמפיין עונת הקיץ של החברה.



עיני, יחליף את שחקן הכדורסל המצליח שאראס יאסקבצ'יוס, אשר שימש בשתי העונות האחרונות כפרזנטור ml men.



לדברי אבי מלכה, הבעלים של ml men: "הבחירה בעמירם עיני כפרזנטור נעשתה כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של המותג ובשל היותו מזוהה עם ערכי המותג המתבססים על גבריות, הצלחה, רלוונטיות ועולם התוכן של הגברים."



לדבריו: "בקמפיין החדרת המותג בישראל לפני כשלוש שנים, בחרה החברה כפרזנטור את גיא גודס, שחקן הכדורסל לשעבר וסגן מאמן מכבי ת"א אשר תמך באסטרטגיית המותג הפונה לקהל גברי. שנה לאחר החדרת המותג, החליטה החברה להמשיך ולחזק את המכירות בקרב קהל זה ולפנות גם לקהל צעיר יותר באמצעות זוהר ליבה, שהביא את המראה המסוקס."



מוסיף מלכה: "כעת, בתום שנת עבודה מוצלחת עם שאראס, ממשיכה החברה עם האסטרטגיה, למצב את ml men עפ"י ערכי המותג הבסיסיים, הנתמכים על הצלחה, גבריות וחספוס התואמים לערכים אותם עיני מייצג".



הקמפיין עם עמירם עיני יעלה במרץ 2010 בתקציב כולל של מיליון דולר ויכלול טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, קטלוג ומסע יחסי ציבור רחב.



רשת ml – men מקבוצת רייטיל ישראל הושקה לפני כשלוש שנים ומונה 52 סניפים ברחבי הארץ.



עמירם עיני (34), פעם דוגמן של ורסאצ'ה וארמני והיום זמר רוקנרול מצליח, הוא אב לרנה (שנתיים וחצי). עיני כבר למעלה מ-8 שנים בסצינת הרוקנרול והוא הוציא אלבומים מצליחים שגררו אחריהם גם סיבובי הופעות באירופה. בנוסף למוזיקה ולדוגמנות, עיני הוא גם צייר ומומחה באומנויות לחימה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל