ישראלה אבתאו, 22, הדוגמנית הישראלית המצליחה בעולם אחרי בר רפאלי, מעטרת שערי מגזינים בינלאומיים ביניהם "אל", "מרי קלייר", "אלור" צולמה למגזין "גלאמור" עם אסתי גינצבורג ומועמדת ל"ווג" האיטלקי, נבחרה להוביל את קמפיין פקטורי 54 לחורף 2010 כשלצידה סופר-המודל הברזילאי ז'אן קרלוס.
עבור הקמפיין יקבלו השניים 200 אלף ₪ לעונה.
אבתאו צולמה על ידי עלית צלמי האופנה: פטריק דה מרשייה, מייקל תומפסון, וולטר צי'ן ופטריק שאו למגזין "גלאמור", מייקל מומי ל"קוסמופוליטן" ורון קדמי שלנו. היא נבחרה לככב בקמפיינים בינלאומיים מובילים של מעצבי-העל ראלף לורן, טומי הילפיגר ובקמפיינים של רשתות האופנה "מייסיס", "טרגט", "נימן מרכוס", "אמריקן איגל", "און", צולמה על ידי הצלם הישראלי המצליח ארז סבג לקמפיין ליין מוצרי הקוסמטיקה של דונלד טראמפ. לאחרונה מובילת קמפיין חברת הסבונים הבינלאומית "LUX".
אבתאו נבחרה להוביל את קמפיין פקטורי 54 לעונת חורף 2010 כשלצידה הדוגמן הברזילאי ז'אן קרלוס.
קרלוס הצטלם לקמפיין "ג'אסט קוואלי" כשלצידו הדוגמנית קייט מוס וכיכב בתצוגת ארמאני בשבוע האופנה האחרון במילאנו.
קמפיין הזברות של פקטורי 54 , מלווה את הרשת זו העונה השלישית, כשהפעם הזברות צבועות בזהב. הזברות הפכו לאייקון המזוהה עם הרשת.
צלם: רון קדמי
סטיילינג: סיימון אלמלם