בספטמבר 2010, נבחרת ישראל תחל את המסע אל עבר העפלה לטורניר יורו 2012 המתארח הפעם באוקרינה ופולין. מדורי הספורט עוסקים מדי יום בנושא המאמן הבא, השחקנים ומשחקי ההכנה, מאחורי הקלעים ההתאחדות לכדורגל באמצעות סוכנות השיווק SPORTFIVE ישראל החלה בפעילות הראשונית לגיוס שותפים אסטרטגים ונותני חסות.
הקמפיין השיווקי היוצא בימיים אלו יכלול חבילות מידע מהודרות בדיוור ישיר לכ-100 המפרסמים הגדולים במשק, החבילות יכילו חומר פרסומי וחולצת נבחרת עם שם הנמען. המהלך השיווקי יגיע לשיאו במהלך חודש אפריל באירוע השקה באיצטדיון רמת גן בהשתתפות כוכבי הנבחרת שתערוך ההתאחדות וחברת SPORTFIVE, אליו יוזמנו מנכ"לים, מנהלי שיווק ובני משפחותיהם .
המהלך הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית רחבה אשר החלה ב-2008 עם המיתוג המחודש והשקת הלוגו להתאחדות, מהלך זה הוביל לגיוס חסויות בהיקף כפול מהקמפיין שלפניו ובמסגרתו צורף מותג HISENSE מבית אקזיט אלקטרוניקס כנותן חסות ראשי לראשונה בתולדות הנבחרת ומעבר לתלבושות ADIDAS במסגרת עסקה עם מטה חברת אדידס העולמית בגרמניה.
גם הפעם בהתאחדות ובספורטפייב מקווים להמשיך את הצמיחה על ידי העמקת הקשרים עם הקהיליה העסקית והמחשת היתרונות בחבירה למגוון האפשרויות שמציעה הפלטפורמה.
במהלך 2010 מתעתדת חברת SPORTFIVEלקיים לראשונה בישראל כנס מקצועי בנושא שיווק ספורט וחסויות בהשתתפות גורמים ומותגים מהעולם.