הוניגמן קידס יוצאת בקמפיין טלוויזיה לקראת החגים עם להקת פורמולה

חברת "הוניגמן קידס" אשר נרכשה ע"י אבני שוהם בע"מ בחרה בלהקת "פורמולה" להוביל את קמפיין הקיץ 2019. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרץ ושות' וישודר החל מ- 6/4 ועד 15/4 בערוצי הטלוויזיה קשת ורשת בשווי מיליון שקל. במסגרת הקמפיין נכתב במיוחד סינגל חדש ללהקה "NEW VIBE" אשר ילווה את הפרסומת ואת קולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות. מטרתו של הקמפיין בא לשים דגש על הקולקציה החדשה וקולקציית הקפסולה שעיצבו הבנות שכעת נמצאת בסניפים עם מבצע מיוחד לחג.


בתיה בשיר מנהלת המותג של חברת הוניגמן קידס מסרה: "הבחירה בלהקת פורמולה הייתה לנו נכונה ומדויקת, הלהקה משקפת את ערכי המותג, נערות צעירות, אופנתיות יצירתיות שלא עוצרות לרגע. הן מבחינתנו השילוב המושלם, ואנחנו מברכים אותן על הצטרפותן למשפחת הוניגמן קידס".


להקת פורמולה: "אנחנו שמחות להוציא את הסינגל החדש שמלווה את הפרסומת וכל המהלך המדהים הזה עם חברת הוניגמן קידס לקהל המעריצים שלנו זהו מהלך כל כך מרגש. אנחנו מברכות על ההזדמנות שניתנה לנו ורואות בסינגל החדש עוד יעד שהצלחנו לכבוש ומקוות שקהל המעריצים שלנו יתחבר ויאהב את השיר שהכנו עבורו אז קבלו את הלהיט הבא"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)