הוניגמן קידס יוצאת בקמפיין רחב היקף בערוצי המדיה השונים בהיקף של כמיליון ₪

רשת אופנת הונגימן קידס, יוצאת בקמפיין רחב היקף, להשקת קולקציית אביב- קיץ 2007, בהיקף של כמיליון ₪. הקמפיין עולה ע"י משרד פרסום גלר נסיס וכולל קמפיין טלוויזיוני, שלטי חוצות, עיתונות יומית, מגזינים, תוכן שיווקי וקטלוג.



מהחברה נמסר כי הקמפיין הנו "ברוח תוססת, מגניבה וקולית מציג סיפור קומיקס עלילתי שבו הכוכבים הם דמויות טיפוסיות הקיימים בכל כיתה: ערן דנקנר-החתיך השולט, דנית-מלכת הכיתה, ניב המגניב ו Honig-Man הדמות האגדתית שמצילה את כולם".



בנוסף בימים אלו הוניגמן קידס משיקה, לראשונה בישראל, צ'ט ויזואלי לשיחות בין גולשים בפורטל הילדים והנוער TIPO בהיקף פעילות של כ – 300,000 ₪. הצ'ט משתמש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לילדים לעצב דמות (AVATAR) אישית המעוצבת בסופר גיבור בהתאם לרוח הקמפיין של הוניגמן קידס. באמצעות הדמות האישית כל ילד יכול להסתובב עמה במקומות שונים באי הווירטואלי, ולשוחח עם ילדים אחרים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)