הושקה גרסה חדשה למערכת ניטור הרשתות החברתיות הישראלית טראקס


המערכת מאפשרת למנהלי שיווק וסוכנויות המנהלות פעילות במדיה החברתית, לבצע ניטור מותג , בדיקת מתחרים, איסוף מודיעין בזמן אמת על הפעילות בתעשייה, איתור משפיענים , ובדיקת הסנטימנט על המותג המנוהל ויצירת השפעה דרך התערבות בשיח הציבורי עליו.



המערכת מבינה מהם תחומי העניין של המשתמשים ,אילו קשרים הם מקיימים עם משתמשים אחרים, ומהי מידת חוזקו ומשמעותו של הקשר ורמת ההשפעה שלהם בקרב הקהילה בה הם מתנהלים.



דוגמא ליכולות הניטור של המערכת, הציגה טראקס לפני מספר שבועות באתר https://momtrending.com ף אשר מציג את הפעילות המקוונת בטוויטר של אמהות בארה"ב. את נושאי השיחה המעניינים ניתן לגזור ברזולוציה של יום, שבוע או חודש, כשהתפרצויות טרנדיות יופיעו בכתום, וכשנושא שוכך הוא יהפוך לאפרפר ויעלם.



לפי שרון ושלר: "מחיר השימוש במערכות SMMS בישראל משתנה מלקוח ללקוח: בין אם קיים צורך רק במערך דוחות יומיים/שבועיים/חודשיים או שימוש מלא במערכת בהיקף ניטור מלא. לכל לקוח מותאמת חבילה אופטימאלית ומשתמשים בה כיום עשרות מותגים וסוכנויות דיגיטל ישראליות כשלכל אחד הצרכים, המבנה והתקציב שלו".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)