היום עולה קמפיין "היי בנטורל", של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול

משרד הפרסום "ערמוני בייטס" מעלה היום את הקמפיין החדש, של הרשות למלחמה בסמים "היי בנטורל". הקמפיין, בעלות של 2 מיליון ₪, אותו הגה פרסום ערמוני, הינו הקמפיין הראשון מזה זמן רב, בקונוטציה "חיובית" שמטרתו, עידוד צעירים ובני נוער שאינם צורכים סמים.



ערמוני וצוותו הצליחו לגייס למטרה זו מתנדבים רבים, ביניהם אומנים, זמרים, את חברת ההפקה מיוחס ואפילו את בימאי הסרטון – רוני גרובר. כולם התייצבו ביום רביעי שעבר, החל משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה, במועדון TLV ונתנו ידם להצלחת הקמפיין. בין המתנדבים נמצאים שמות כאיתן אורבך, הזמרים צביקה פיק, קובי פרץ ורון שובל, הרקדנים עידו תדמור ואונה, הכדורגלנים עומר גולן וברק יצחקי כוכבי "כוכב נולד" חן אהרוני ומורן אהרוני ועוד.



הקמפיין מלווה בתליון מעוצב שיוצר במיוחד לצורך קידום וליווי הקמפיין, כשמצידו האחד הסיסמה: "אני היי בנטורל, לא עושה סמים בכלל" ומצידו השני "life addict – drug free". התליון יימכר ברשת צומת ספרים, באג וקפה ארומה במחיר סמלי של 10 ₪, תרומה למלחמה בנגע הסמים.



הקמפיין כולל, ג'ינגל לרדיו, וידאו קליפ שישודר בערוץ 24 ,פרסומות בטלוויזיה בערוצים השונים ומודעות בעיתונים. קמפיין "היי בנטורל" ישודר במשך שבועיים, במקביל לפעילות שטח רבה ומגוונת שתתקיים בכל רחבי הארץ.



קרדיטים:


משרד הפרסום: ערמוני Bates


מנכ"ל: יגאל ערמוני


מנהל לקוחות: רון פטראנו


פלנרית: גלי הירשנזון


תקציבאית בכירה: גלית שמואל


קריאטיב: צח אמיר (קופירייטר) והילה קניספל (ארטדיירקטור)


מנהלת מדיה: אילנה ראש


חברת הפקה: מיוחס


בימאי: רוני גרובר

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר