הילה נחשון ושי אביבי יובילו קמפיין פרסום משותף לרשת H&O ולחברת Cal

קמפיין הפרסום שבמרכזו פרסומת טלוויזיה מפגיש את הילה נחשון הפרזנטורית של H&O ואת שי אביבי הפרזנטור של חברת Cal המציגים את ההטבה החדשה – 525 ₪ למצטרפים למועדון הלקוחות המשותף בתווי קניה לרכישות ברשת H&O.



מטרת הקמפיין – כדי להשיג את המטרה החליטו החברות להגדיל משמעותית את שווי מתנת ב 200 ₪ נוספים! (מ 325 ₪ ל 525 ₪)



הקמפיין מציג, את שי אביבי יוצא למחקר משעשע שמטרתו לבדוק מה באמת חשוב ללקוחות Cal, על מנת להעניק להם את הטבות והמוצרים הטובים ביותר בתחום, ואת הערכים של H&O – ערך ה- VFM (Value For Money) הנמצא בבסיס הפעילות של רשת H&O וערך המשפחתיות והיתרונות הגלומים ברכישה לכל המשפחה ברשת הנותנת פתרון כולל, כמו גם את מגוון המותגים הבינלאומיים והישראלים המשווקים ברשת במגוון רחב של הנחות ומבצעים לחברי המועדון.



הקמפיין בוצע באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. מלבד סרטי הפרסומת יכלול הקמפיין נראות אינטנסיבית ברצפת המכירה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)