המותג דצ'יה משיק קמפיין של וניה היימן וגל מוג'ה

מותג הרכב DACIA UK משיק בימים אלה קמפיין שצולם בישראל בבימוי של היוצרים וניה היימן וגל מוג'ה. צמד היוצרים חתומים בן היתר על הקליפים מועמדי הגראמי לקולדפליי וביימו פרסומות למותגים כגון Apple ו Nike .





הקמפיין החדש בסגנון "do it yourself" צולם בדירה תל אביבית, הסרטון מציג את דגם הדאצ'יה דאסטר בעת נסיעת רחוב לילית. אט אט המצלמה חושפת ב zoom out שמדובר בהפקה ביתית, עם דגם מוקטן של הרכב, על רקע לילי שמשתקף מהלפטופ הביתי. בשוט הרחב נחשפת ההפקה היצירתית שכוללת רעשי רקע ממכשיר לייבוש שיער ומוצרי חשמל ביתיים נוספים, המדמים רעשי רקע של כביש סואן.



מגפת הקורונה הביאה עמה סגר כללי ואתגרים לתעשיית הפרסום העולמי והלוקאלי, הקמפיין מציג דרך יצירתית להפיק סרטון קריאטיבי גם בתנאים לא שגרתיים ותקציבים מוגבלים.





אדם ווד מנהל השיווק של DACIA UK : "המותג דאצ'יה מציע רכבים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הקמפיין החדש מיישם את עיקרון זה, שהפך רלוונטי יותר מאי פעם, עקב ההגבלות שהביא עמה מגפת הקורונה".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)