חברת 'שריג טופ סטנדרט' המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ומוצרים לטיפוח אישי יוצאת בקמפיין מבצעי קיץ למותג 'רמינגטון' בהשקעה כוללת של כ-200 אלף דולר.
במסגרת הקמפיין שיעלה תחת הסלוגן "נראים עשר" תיזום החברה מבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק המובילות ביניהם: מבצע טרייד אין בו ניתן להביא מכונת גילוח מכל סוג ולקבל תמורתה זיכוי של עד 400 ₪ לקניית מכונה חדשה , מבצע קנה-הוסף 10 ₪ קבל מוצר נוסף מבית רמינגטון.
הקמפיין יגובה במסע קידום מכירות ברחבי הארץ, אינסרטים מהודרים, פרסום ברדיו, מודעות בעיתונות הארצית, יחסי ציבור ופוסטרים בנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום: 'ג. קיד & young מקבוצת G GROUP .
Remington הינה אחת מחברות הטיפוח האישי המובילות בעולם, עם היקף מכירות של כ- 400 מיליון דולר בשנה ומשפחות מוצר הכוללות: מכונות גילוח, מכונות תספורת, מייבשי ומעצבי שיער, טיפוח אישי אינטימי. Remington הינו המותג המוביל בארה"ב בשוק הגילוח היבש והטיפוח האישי.
גבי אהרון, מנהלת מותג 'רמינגטון' ב'שריג טופ סטנדרט' מוסרת: "המבצעים הינם חלק ממהלך המיתוג החדש של 'רמינגטון' בו אנו פונים לקהלי היעד שלנו במטרה להעניק להם מגוון של מבצעים והנחות ולהעצים את החוויה הקמעונאית".