המסלול האקדמי המכללה למינהל בקמפיין פרסום חדש


המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכללה הראשונה והגדולה בישראל, משיק קמפיין פרסום חדש לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשע"א, ולקראת היום הפתוח שיתקיים בקמפוס המכללה ב-12/2/2010. הקמפיין, בהיקף של 3.5 מיליון ש"ח, יעלה בטלוויזיה (ערוצים 10, 2 ו-24), באינטרנט (גוגל, וואלה, YNET, MSN, מאקו, יורם לימודים, אי לימודים ועוד), ברדיו (גלגל"צ, גל"צ ושפ"א), בבתי הקולנוע ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום יהושעTBWA/ ובאינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה ב-2/2/2010 ויימשך כעשרה ימים.



תחת הסיסמא "בעולם דינמי, אתם צריכים כבר היום את הכלים שיעזרו לכם להצליח במקצועות הנחשקים של המחר", יציג קמפיין הטלוויזיה סטודנטים הלומדים כיום במסלול האקדמי המכללה למינהל, כאנשי עסקים המכהנים במשרות הנחשקות בעולם העסקים של המחר. הקמפיין ישקף כיצד אותם סטודנטים קשורים ביניהם ברשת גדולה, באמצעות הצגתם על גבי מבנה ההולך ונבנה באופן וירטואלי בטכנולוגיית תלת ממד. בין המקצועות החדשניים שיוצגו בקמפיין יהיו: מפתח APPS סלולארי, מנהל שיווק דיגיטלי, מנכ"ל חברות טכנולוגיות פיננסיות ועוד.



האסטרטגיה של הקמפיין, המדגישה את ערך החדשנות, מבוססת על התובנה כי בעולם משתנה ודינמי המקצועות הרלוונטיים היום, הם לא בהכרח אלו אשר יהיו רלוונטיים מחר – ביום בו הסטודנטים יסיימו את לימודיהם; ובתוך כך המסלול האקדמי המכללה למינהל מספק ללומדים בו אקדמיה איכותית, ולצידה הכלים הטובים ביותר המאפשרים להוביל ולהצליח בשוק העבודה עם סיום לימודיהם, לצד אקדמיה מעשית ורשת של 31,000 בוגרים בעמדות מפתח בכל תחומי המשק.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)