קמפיין הפרסום של המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכללה הראשונה והגדולה בישראל, יעמוד השנה בסימן חדשנות, לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ב והיום הפתוח ב-18/2/2011. היקף הקמפיין הוא 2.5 מיליון ₪, ובמרכזו המסר "כדי להצליח בעולם המחר- אתם חייבים את הכלים החדשניים כבר היום". הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת פברואר למשך למעלה משבועיים – בטלוויזיה (ערוצים 10, 2 ו-24 ), באינטרנט, ברדיו, בסלולאר, בשילוט בתחנות אוטובוס ובמיני-סייט שייבנה במיוחד, תוך שימוש במגוון פלטפורמות שיווק חדשניות – באמצעות משרד הפרסום מקאן 3.0. קמפיין הטלוויזיה, שישתקף גם בשאר ערוצי המדיה, יציג עולם עתידני ההולך ונבנה באופן וירטואלי בטכנולוגיית תלת מימד, כשבמרכזו סטודנטים הנראים כמקדימים את זמנם.
בנוסף לערוצי המדיה שצוינו, יבוא הקמפיין לידי ביטוי גם במגוון ערוצים דיגיטליים תומכים, ובזה: עמודי הפייסבוק של המכללה, בערוץ הוידיאו אקדמי של המכללה ב- YouTube ובאתרי המכללה.
בנוסף, תשיק המכללה שני ערוצי שיווק נוספים, אשר מטרתם לשקף את חוויית הלימודים לקראת היום הפתוח ותקופת ההרשמה: הראשון הינו אתר בלוגים ייעודי שהושק לאחרונה – בו כותבים סטודנטים ובוגרים ואף נשיא המכללה בשם "קול הבלוגרים"; והשני – הינו פרויקט וידיאו ייחודי הכולל 8 סרטונים המתארים את חווית הלימודים החדשנית דרך עיני הסטודנטים הלומדים במכללה.
במסגרת הקמפיין בחר המסלול האקדמי המכללה למינהל לשלב בין פרסום חוצות, פרסום בעיתונות ושימוש בטלפונים סלולריים, וזאת באמצעות טכנולוגיית פרסום מהחדשניות בעולם- QR CODE. המסלול האקדמי המכללה למינהל יהיה בין הראשונים בישראל שיעשה שימוש רחב היקף בטכנולוגיה זו, שתבוא לידי ביטוי בכלל הקמפיין של המכללה: בטלוויזיה, באינטרנט, בפרסום בעיתונות ובשילוט בתחנות אוטובוס.
לדברי בני אלון, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "הבחירה במסר "כדי להצליח בעולם המחר- אתם חייבים את הכלים החדשניים כבר היום" נובע מכך שבמסלול האקדמי המכללה למינהל מאמינים כי במציאות הדינאמית העכשווית, יש להציע לסטודנטים מגוון כלים – אם זה באמצעות תכניות לימוד עדכניות ופיתוח כלים לימודיים כמענה לתחומי ידע חדשים, סדנאות ופרויקטים בשטח, שילוב מומחים מהתעשייה, כמו גם תכנים אקדמיים רלוונטיים הכוללים טכנולוגיות חדשות – אשר יסיעו בידם עם סיום הלימודים, להתמודד בהצלחה עם מקצועות המחר".
אלון מוסיף כי: "השימוש במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות בהפצת מסר זה, נובע מהתובנה כי בעולם חדשני ודינמי כמו שלנו, יש לפנות לקהל היעד הרלוונטי: צעירים המועמדים ללימודים, באמצעות טכנולוגיה חדשנית המוכרת להם אשר משמשת אותם בחיי היום-יום".