המשביר רוצה אמריקה: חתם על הסכם שת"פ עם המעצבת גלית לוי עם צפי מכירות של 18 מליון ₪


מעצבת האופנה גלית לוי והמשביר לצרכן הגיעו להסכמה בימים אלו על שיתוף פעולה בתחום אופנת הקז'ואל שתהיה מיוצרת על ידי גלית לוי תחת השם GL ותשווק בלעדית ב"קורנרים" פינות מעוצבות ייחודיות למעצבת האופנה. הפינות של המעצב גלית לוי ימותגו בהתאם לערכים המנוכסים למותג וימוקמו בשלב הראשון בסניפי המשביר החדש לצרכן המובילים: דיזנגוף ת"א, גרנד קניון חיפה, קניון ב"ש, מלכה ירושלים ועוד.



היקף פעילות מכירתית צפויה בעונה הראשונה כ- 10 מיליון₪ ו כ-14 מליון ממכירות שנתיות. צפי מכירת פריטים כ-15,000 בעונה הראשונה ו כ- 35,000 פריטים בשנה הראשונה המחירים לצרכן ינועו סביב 350 ₪ – 699₪.



על פי ההסכם ישקיע המשביר בכול נושא עיצוב פינות המכירה, בשיווק ובפעילות המכירתית של המותג. היקפי השקעה של המשביר בפרויקט מוערכים בכ- 950,000$ בשנה הראשונה כל זאת במסגרת המעבר להרחבת קווי האופנה של גלית הכוללים בין היתר שמלות ערב, בגדי ים, טקסטיל לבית ועוד. גלית לוי היא המעצבת הישראלית היחידה שבאה מתחום הקוטור והערב האקסקלוסיבי ופונה לקהל הרחב בבגדי ים ועכשיו בתחום הקז'ואל.




המשביר לצרכן:"אנו מברכים כניסתה של גלית לוי כמעצבת אופנה בינלאומית ומודעים לערך התדמיתי שיפנה לקהל לקוחות צעיר עדכני שמבין אופנה שתינתן הזדמנות לגעת באופנת עילית במחירים שווים לכל דורש".



לוי: "אנו רואים במשביר לצרכן שותף אסטרטגי, שיביא לחשיפה רחבה לקהלים חדשים שטרם נחשפו למותג עדכני צעיר וססגוני".

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)