המשרד לפיתוח הנגב והגליל עולה בקמפיין ראשון בטלוויזיה

המשרד לפיתוח הנגב והגליל, עולה לראשונה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו. הקמפיין ימשך כשבועיים. הקמפיין עולה במסגרת היערכות המשרד לפיתוח הנגב והגליל ליריד התיישבות ותעסוקה שיתקיים בנמל תל אביב בחול המועד סוכות, ה- 18 באוקטובר. הקמפיין נעשה באמצעות לפ"מ.



המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום: "זו השנה השנייה ברציפות שאנו מקיימים את יריד ההתיישבות בחול המועד סוכות בנמל ת"א. אנו מביאים את הנגב והגליל בהם נמצא מרחב האפשרויות של ישראל, לתושבי המרכז".



הקמפיין, שיעלה בערוצים המרכזים ובאתרי אינטרנט מובלים, יכלול סרטון קצר המציג את פעילות המשרד לפיתוח הנגב והגליל בתחומי ההשכלה הגבוהה – פתית הפקולטה לרפואה בצפת, תעסוקה – הבאת מפעלי עוגן לפריפריה דוגמת טרה, חינוך – הבאת 1000 כיתות חכמות לנגב ולגליל, היזמות העסקית וההתיישבות – תמיכה בכ-100 גרעיני ההתיישבותוב – 14 כפרי סטודנטים בהם גרים כיום כ500 סטודנטים. מטרת הקמפיין היא הגברת המודעות וההתעניינות במעבר לנגב ולגליל.



בקמפיין יוצגו מגוון האפשריות למתגוררים בנגב ובגליל- כיתות חכמות, פקולטה לרפואה בצפת, התפתחות בתשתיות ובכבשים, מעבר צה"ל דרומה ועוד.





קרדיטים:


תקציבאית אחראית: מיקה בלוך, לפ"מ


מפיקה אחראית: נורית פיינמן, לפ"מ


קריאייטיב: צביקה זינגר


במאי: אדם פיינברג


חברת הפקה: קוקורוזה


ג'ינגל: דני רייכנטל

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)