המשרד לפיתוח הנגב והגליל עולה בקמפיין ראשון בטלוויזיה

המשרד לפיתוח הנגב והגליל, עולה לראשונה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו. הקמפיין ימשך כשבועיים. הקמפיין עולה במסגרת היערכות המשרד לפיתוח הנגב והגליל ליריד התיישבות ותעסוקה שיתקיים בנמל תל אביב בחול המועד סוכות, ה- 18 באוקטובר. הקמפיין נעשה באמצעות לפ"מ.



המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום: "זו השנה השנייה ברציפות שאנו מקיימים את יריד ההתיישבות בחול המועד סוכות בנמל ת"א. אנו מביאים את הנגב והגליל בהם נמצא מרחב האפשרויות של ישראל, לתושבי המרכז".



הקמפיין, שיעלה בערוצים המרכזים ובאתרי אינטרנט מובלים, יכלול סרטון קצר המציג את פעילות המשרד לפיתוח הנגב והגליל בתחומי ההשכלה הגבוהה – פתית הפקולטה לרפואה בצפת, תעסוקה – הבאת מפעלי עוגן לפריפריה דוגמת טרה, חינוך – הבאת 1000 כיתות חכמות לנגב ולגליל, היזמות העסקית וההתיישבות – תמיכה בכ-100 גרעיני ההתיישבותוב – 14 כפרי סטודנטים בהם גרים כיום כ500 סטודנטים. מטרת הקמפיין היא הגברת המודעות וההתעניינות במעבר לנגב ולגליל.



בקמפיין יוצגו מגוון האפשריות למתגוררים בנגב ובגליל- כיתות חכמות, פקולטה לרפואה בצפת, התפתחות בתשתיות ובכבשים, מעבר צה"ל דרומה ועוד.





קרדיטים:


תקציבאית אחראית: מיקה בלוך, לפ"מ


מפיקה אחראית: נורית פיינמן, לפ"מ


קריאייטיב: צביקה זינגר


במאי: אדם פיינברג


חברת הפקה: קוקורוזה


ג'ינגל: דני רייכנטל

אולי יעניין אותך

קרדיט צילום: דימה טליאנסקי
יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

IMG-20260614-WA0006(1)
ישראלי_תיעודי_אני ניו_ליאור מילר_1920x1080
9b993454-ba80-464d-9ffa-ff9dbc3f70c8