הסוכנות היהודית יוצאת בקמפיין חדש במטרה לחזק את הקשר בין יהודי התפוצות לבין ישראל ולגייס שליחים שייצאו מטעמה לשרת בקהילות יהודיות ברחבי העולם. הסוכנות היהודית החליטה שלא להשתמש בסיסמאות אלא להראות לקהל בשקיפות מלאה את תרומת השליחות לנציגים. השימוש בטקטיקה של ישירות וכנות נועד לחשוף את הציבור לשינוי המתרחש בסוכנות היהודית ולהניע את הישראלים להשתתף במשימה הרב תרבותית.
בקמפיין משתתפים נציגים של הסוכנות היהודית שנמצאים היום בתפקידי מפתח במשק ומסבירים כיצד השליחות עזרה להם להתפתח מבחינה מקצועית ולהגיע רחוק. הניסיון, הקשרים והידע הבינלאומי שרוכשים נציגי הסוכנות היהודית בזמן השליחות נותנים להם כלים לקחת את הקריירה המקצועית שלהם כמה צעדים קדימה.
אלן הופמן, מנכ"ל הסוכנות היהודית: "הסוכנות היהודית מוציאה מדי שנה קרוב לאלפיים שליחים שמשרתים ביותר משלושים מדינות, במאה שישים ערים ברחבי העולם ועוסקים בהבאת ישראל ליהודי התפוצות ובהבאת יהודי התפוצות לישראל. כ – 350 מהשליחים נוסעים לתקופות ארוכות, של שנה עד שלוש שנים. עוד כאלף חמש מאות צעירים יוצאים מדי שנה לשליחות קצרה, בת שלושה שבועות עד חודשיים, כמו הדרכה במחנות קיץ בצפון אמריקה. השליחויות הארוכות מתמקדות בחיבור יהודי התפוצות והדור הצעיר למדינת ישראל במגוון תכניות חינוכיות, חוויות בישראל ומסלולי עליה. כשישים מבין השליחים של הסוכנות היהודית גם משרתים באוניברסיטאות בחו"ל, על רקע מלחמת הדה לגיטימציה שמנהלות קבוצות פרו פלשתיניות ועוסקים בהצגת ישראל 'האמיתית' בפני סטודנטים יהודים ולא יהודים הלומדים בקמפוסים".
רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום Lead: "אנחנו גאים להוביל קמפיין למטרה חשובה כזו ומברכים על הזכות שנפלה בחלקנו. בשנים האחרונות התרחש שינוי עצום בסוכנות היהודית בפנייה מוגברת לקהילות הצעירים בארץ ובחו"ל. הקמפיין החדש מביא לידי ביטוי את העשייה הענפה והעכשווית של הסוכנות היהודית בימים אלו".