רשת "כפר השעשועים", רשת חנויות הצעצועים וכלי הכתיבה, חתמה לקראת החזרה לבית-הספר על הסכמי שיווק בלעדיים עם שלושת מותגי האופנה: "פוקס", "רנואר" ו"קונברס" בהיקף של 3 מיליון ₪. רשת "כפר השעשועים", המחזיקה בכ – 40 אחוזים משוק כלי הכתיבה והציוד לבית הספר, תשווק בלעדית את סדרות התיקים והקלמרים, שעוצבו במיוחד עבורה בהתאם למגמות אופנת הילדים והנוער החדשניות ביותר.
אבי כץ, מנכ"ל קבוצת "כפר השעשועים": מגמת המיתוג והדרישה למוצרים אופנתיים בקרב ילדים ובני נוער מתחזקת ומורגשת ביתר שאת גם בשוק מוצרי בית-הספר. בחתימת הסכמי השיווק עם שלושת מותגי האופנה המובילים, מבקשת הרשת להרחיב את רפרטואר המוצרים המיועדים לקהל התלמידים הבוגר יותר. בחרנו
ב- 3 המותגים הללו לאחר סקרים פנימיים שערכנו, שהראו העדפה ברורה למותגי האופנה הללו בקרב בני הנוער".
לקראת החזרה לבית-הספר, צפויה רשת "כפר השעשועים" למכור 30,000 תיקים וילקוטי בית-ספר, מתוכם 20,000 תיקים בעיצובים האופנתיים של שלוש חברות האופנה, עימם נחתמו ההסכמים.
שוק תיקי הגב והילקוטים בארץ נאמד בכ 20 מיליון ₪ , מתוכם מחזיקה רשת "כפר השעשועים" בנתח של 7 מיליון ₪.