הערכה: לקראת הפסח צפויה עליה של 40% בהיקף השיחות הבינלאומיות

לקראת חג הפסח, הידוע בעלייה ניכרת בכמות השיחות לחו"ל, יוצאת 013 ברק במבצע מיוחד ללקוחות כל החברות. המבצע ילווה בקמפיין פרסומי בעלות של מיליון שקל אשר יעלה בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 למשך כ 10 ימים. הקמפיין הפרסומי שהוכן ע"י משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, יעשה שימוש בסרטון התדמית התשיעי של החברה שעלה לאוויר בתחילת החודש תחת הסלוגן "אח שלו – תראה כמה אתה חסר לו".



טלי נחושתן, סמנכ"לית השיווק של נטוויז'ן ו013 ברק מסרה כי "לקראת חג הפסח צפויה עלייה של כ 40% בהיקף השיחות לחו"ל, בעיקר לארה"ב ומערב אירופה, כאשר אנשים מתקשרים לברך בני משפחה וחברים השוהים בחו"ל. לכן בחרה 013 ברק, כחברה המובילה את שוק השיחות הבינלאומיות, להעניק מבצע חגיגי המאפשר למצטרפים ליהנות מדקות מתנה גם בתקופת החגים."

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל