קל
קל אוטו קולג', המכללה הראשונה בישראל ללימוד מקצועות הניהול העסקי בתחום הרכב, יוצאת בקמפיין פרסומי לקראת פתיחת ההרשמה למחזור הראשון של המכללה, שבמרכזו המסר "לומדים לעשות עסקים".
הקמפיין החדש, בתקציב של כ- 800,000 ₪, יבוצע על ידי משרד הפרסום צדר:יריב. הקמפיין יציג סיטואציות משעשעות ולא שגרתיות של הפגנת "חוש לעסקים": כך למשל, באחת המודעות מופיע קבצן העומד ברחוב כשהוא מחזיק שלט עליו כתוב "פרסם כאן" ומציע את השלט למכירה כשטח פרסום. בתשדיר רדיו אחר שומעים את קולו של ילד שמציע לאמו הנחה מיוחדת על השליחות שעשה עבורה מהמכולת, בשל קשר המשפחה שביניהם.
"הקמפיין, כמו גם הקמת קל אוטו College, מיועדים להדגיש את הפן העסקי הקיים בענף הרכב, ובעזרת המכללה להפוך את העובדים בענף למקצוענים בתחומם. הרעיון להקים את קל אוטו College נבע בתחילה מביקוש רב לאלפי עובדים מקצועיים ומיומנים בעיקר במקצועות הניהול העסקי בענף הרכב." מסבירה נטע פרדו, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת קל אוטו. "במכללה ילמדו תחומים כגון ניהול השיווק, אומנות המכירות, תפעול ורכש, מימון ופיננסים, ניהול השירות, ניהול עסקי ועוד. הייחודיות של קל אוטו College, בשיטת הלימוד, אשר מעבר ללימוד התיאוריות הניהוליות הקיימות, מעניקה כלים מעשיים ומיומנויות אישיות לכל הסטודנטים, כדי שיוכלו, עם תום הלימודים, להתחיל בקריירה עסקית ביתר הצלחה."
"הקמפיין שעשו עבורנו צדר:יריב פונה לקהל יעד של בני 25 ומעלה, בעלי חוש עסקי המחפשים לפתח קריירה עסקית בענף הרכב ובכלל. המטרה היא לחשוף בפני הסטודנטים לעתיד את היתרון והפונטציאל העסקי הגלום בעיקר בענף הרכב. רבים אינם מודעים לכך שענף הרכב צמא לקלוט מאות מנהלים בדרגי הביניים ומוכן לשלם משכורות העולות על הממוצע בשוק, לצעירים שרכשו את המיומנויות העסקיות המתאימות, הנלמדות בקל אוטו קולג'." אומרת פרדו, "קל אוטו קולג' פונה לגברים ונשים בעלי יכולות אישיות ותבונה עסקית ומציע להם לפתח אותה במסגרת לימודים ייחודית ובהדרכתו של סגל מקצועי המחובר לשטח."