השחקנית אניה בוקשטיין, נבחרה להוביל קמפיין שלישי למותג נטורל פורמולה, לרגל השקה לסדרת שמפו ומרכך, בהשקעה של 2 מיליון ₪. ההשקה מחדש לסדרת שמפו ומרכך נטורל פורמולה משלימה מהלך של מיצוב מחדש למוצרי העיצוב והטיפוח, במטרה לסיים את שנת 2008 עם גידול של 13% לעומת מחזור מכירות בשנה הקודמת.
קמפיין פרסום נרחב, בכיכובה של הפרזנטורית, השחקנית אניה בוקשטיין, עולה באמצעות משרד הפרסום: "גליקמן, נטלר סמסונוב", וכולל קמפיין טלוויזיה, עיתונות ופעילות ברשתות.
מהלך הקמפיין בהשראת קונספט "Nutra AtoZ" שמפו ומרכך נטורל פורמולה מעניק לשיער את כל רכיבי ההזנה הטבעיים שהוא צריך ומותיר אותו בריא ויפה יותר אחרי כל חפיפה.
השחקנית אניה בוקשטיין תמשיך לשמש הפרזנטורית של המותג, כיוון שהיא מהווה קונצנזוס בקרב קהל היעד של נטורל פורמולה, נשים צעירות בגילאי 18 ומעלה עם מודעות לאורח חיים בריא. אניה מייצגת בהלימה את ערכי המותג של נטורל פורמולה, משדרת טבעיות, טרנדיות, עדכניות, איכותית, מאמינה באורח חיים בריא. במסגרת צילומי הפרסומת אניה בוקשטיין מהלכת בשוק ומספרת על שגרת טיפוח השיער שלה, לפחות פעם ביום מגיע לשיער שלך אוכל בריא אמיתי. נטורל פורמולה מעניק לשיער שלך את כל מרכיבי התזונה שהוא צריך, ומוסיף לו בריאות ויופי עם כל חפיפה!
גלית מור, מנהלת תחום טואלטיקה בחברת קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "אנחנו מובילים את קטגוריית הטיפוח והעיצוב לשיער עם כ 50% נתח שוק, כמותג המוביל נמנף את ההשקה המחודשת לגידול בנתח השוק בקטגוריית השמפו. ההשקה החדשה עונה על מחקרי צרכניות בהם מצאנו כי עלה צורך חזק בקרב נשים, לתועלות של בריאות והזנה של השיער, לראשונה, לא מדובר רק בטיפוח חיצוני אלא בתזונה נכונה ומעשירה לשיער. הטרנד העולמי הלקוח מעולם ה – Wellness ובריאות שהגיע בעיקר מתחום המזון, נותן אותותיו לתחום הטיפוח בכלל ומשפיע על תחום השיער בפרט".