ביום רביעי האחרון התקיים יום המכירות המסורתי לחברי מועדון 'לייף סטייל' ברשת הסופר פארם. קמפיין הנראות שהובילה הדיה ברשת הסופר פארם תרם לשיא של הכנסות שנעמדו באותו יום על כ- 34 מיליון שקל.
מחברת "הדיה", שהפיקה את הפרוייקט עבור הרשת נמסר הבוקר כי "קמפיין הנראות כלל פוסטרים מעוצבים בצורת סלסלות אשר מתוכן מציץ כרטיס 'הלייף סטייל', שלטים ומדבקות שהשתלשלו מהתקרה, ועיצובה של סלסלת קניות ייחודית ליום, העשויה PVC ואפשרה ללקוחות לאסוף ממגוון המוצרים המוצעים בהנחה מבלי להמתין לעגלה פנויה."
עוד נמסר כי הקמפיין יצר חשיפה בולטת לייחודו של היום, למוצרים ולהנחות האטרקטיביות מה שהוביל להנעה מיידית לקניה."
קונספט הקמפיין היה מבוסס על "חיתוך חד ומיידי" של יומיים בלבד בעלות כוללת של כ20,000 $.