השף המוביל טל כהן, נבחר להוביל את מותג טחינה "הנסיך"

השף טל כהן בעליה של חברת הקייטרינג היוקרתית "שף טל- אומנות הבישול", ילווה את קמפיין הפרסום של יצרנית הטחינה הגולמית "הנסיך" בתהליך המיתוג החדש והחדירה לכלל רשתות השיווק בארץ. במסגרת הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ליכטנזון יעלה קמפיין טלוויזיה בקרוב בערוצים -2 ו-10 .



טל כהן, שף צעיר (30) ונמרץ, מאוהב במקצוע ומאוד מחובר לטחינה הגולמית ובפרט לטיחנה "הנסיך", שאותה אפשר למצוא בהרבה מהמתכונים שהוא מפתח למסעדות רבות ולאירועים יוקרתיים שהוא מוביל.



בין האירועים שהוביל טל כהן – אירוע גורמה לנשיא טיוטה העולמית, אירוע גורמה מפואר בבית הנשיא בירושלים, כותב ומפתח תפריטים למסעדות יוקרה ומשמש כשף יועץ לחברות.



הידע הרב של טל והמקצועיות הרבה הנחו את טחינה "הנסיך" לבחור בשף התוסס והנמרץ ומצאו בו את החיבור הטוב ביותר לטחינה המשובחת שהם מייצרים.



עפיף טנוס בעלים טחינה הנסיך: "לאחר שבחנו מספר הצעות, החלטנו כי טל כהן הינו המתאים ביותר לשמש כפנים של המותג.טל הציג בפנינו את עולם הטחינה האישי שלו ומייד הבנו שהאיש מבין את המוצר ואוהב אותו. הרזומה העשיר, הרצון להצליח והקסם של בישולי הטחינה שלו עשו את שלהם והחלטנו לחבור אליו".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)