השרב והפקקים שחזרו הצמיחו פרסומות למזגנים

אחרי כחודשיים של הדממת השילוט באיילון החברות המסחריות חוזרות לפרסם. הסנונית הראשונה שהזדרזה לרכוש את כל השילוט האלקטרוני היא חברת המזגנים אלקטרה המעלה את קמפיין החדש שלה לקיץ.


לדברי מאיר אדרי מבעלי חברת השילוט אדרי 8: " השלטים האלקטרוניים מביאים בשורת חדשנות, שידור באיכות 4K גם במהלך היום. ניתן להעלות קמפיין תוך 24 שעות ולשנותו תוך מס שעות בהתאם לצרכי המפרסם, לדבריו, יומיים אחרי הניסיון לחזור לשגרה נמצאים השלטים באילון בתפוסה של כחמישים אחוז. היקף הפרסום החודשי באילון בלבד מוערך בענף בלמעלה מעשרה מיליון שח בחודש."


לדברי נירה יעקובוב סמנכלית שיווק באלקטרה, " כך בחרנו לחגוג את החזרה לשגרה, את השרב הכבד והגידול המשמעותי בביקוש למזגנים"

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)