מסע הפרסום יעלה במהלך דצמבר, במסגרת קמפיין צדקה עולמי תחת הכותרת: & Me Baume & Mercier.
הקמפיין, הנערך זאת השנה השנייה ברציפות, מחויב למטרות צדקה, כמו חינוכם של ילדים מיעוטי יכולת ושימור איכות הסביבה, ומובילים אותו שני כוכבי הקולנוע והטלוויזיה קים בסינג'ר וגרי סיניס, המחליפים את מג ריאן וקיפר סאתרלנד, שהובילו את הקמפיין העולמי בשנה שעברה.
בארץ יעלה הקמפיין השבוע בהשקעה של כ 250,000$ למשך כשנה, הוא יכלול מודעות במגזינים מובילים.
לדברי ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "זאת השנה השנייה שחברת באום ומרסייה יוצאת בקמפיין הצדקה הבינלאומי, שהפך להצלחה בכל רחבי העולם והצליח לגייס כספים רבים למטרות נעלות. המסר מאחורי הקמפיין & Me Baume & Mercier כבר מעוגן בהיסטוריה של החברה, וממחיש באופן מושלם את הקשר הקרוב שבנתה עם הקהל שלה ברחבי העולם- קשר המורכב מפשטות, סגנון חיים ייחודי וערכים משותפים. בתוך ההקשר הזה, הסכימו השחקנים קים בסינג'ר וגרי סינס לקבל על עצמם את הערכים של שגרירי החברה גם בשל העובדה כי הם מייצגים ערכים דומים לערכי החברה – דמויות ציבוריות אותנטיות המציגות איכויות אנושיות אמיתיות, נגישות וקירבה לאנשים.
עוד מסר קורט כי :" כל הזכויות היוצרים של הסלבריטאים והצלמים נתרמו לארגוני הצדקה העוסקים בשמירה על איכות הסביבה וחינוך ילדים מאזורי קיפוח – שתי מטרות הנתמכות על ידי קמפיין זה. באום ומרסייה הפגינה במספר אירועים את החשיבות שהיא מעניקה לאחרים על ידי גיוס כספים מקידום מכירות ושותפות עם ארגוני צדקה".
הקמפיין יעלה בעולם ובארץ במחצית חודש דצמבר 2006 וימשך עד ל 31 באוגוסט, בהשקעה של כמיליון וחצי דולר. הקמפיין יעלה בעיתונים יומיים כמו גם במגזיני האופנה ואיכות החיים המובילים בעולם, ויכלול מודעות ומסע קידום מכירות נרחב בנקודות המכירה ובאתר Baume & Mercier.
את הקמפיין צילמו שני הצלמים הבינ"ל ג'ף לפיסקי ובלאק ליטל, והוא מציג את שני השחקנים, שנבחרו להוביל את הקמפיין בשל העניין שלהם באחרים, היותם דמויות ציבוריות אותנטיות המציגות איכויות אנושיות אמיתיות ונגישותם לאנשים.