ה.שטרן, רשת תכשיטי היוקרה משיקה השבוע את קולקציית חורף 2008/9, קולקציית NATUR בהשראת הגנים היפים בעולם.
ההשקה תלווה באירוע שיערך ביערות הכרמל , בקמפיין שיעלה בשלטי חוצות, קירות, במגזינים ועיתונות, דיוור ישיר, אירועים בנקודות המכירה וקטלוג.
סה"כ ההשקעה – 5 מיליון ₪.
לדברי ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן:"מעצבי ה.שטרן התייחסו השנה בעיצוביהם, לא רק לקונספט ולהשראה כי עם גם לעליית מחירי הזהב ויצרו קולקציה בעלת נוכחות ועם זאת במשקל קל יחסית . למדנו שבתקופת עליית מחיר הזהב אנשים רוצים להראות יותר זהב, לכן שטח פני התכשיט גדול מאוד מבלי להעלות את משקל הזהב. אנו מאמינים שבתקופה זו של משבר כלכלי, צריך להציג קולקציה מאוד ייחודית שתעניין את הלקוחות ותניע אותם לבצע קנייה. לכן הושם דגש על עיצוב יוצא דופן, כזה שלא ניתן לראותו בשום מקום בעולם."
את הקמפיין העולמי מובילה הסופר מודל קרול טרנטיני המזוהה בזכות הנמשים האגדיים שלה, פרצה לעולם הדוגמנות לאחר שמארק ג'ייקובס בכבודו ובעצמו ליהק אותה להוביל את קמפיין מארק ביי מארק ג'ייקובס. משם, הובילה תצוגות אופנה של דולצ'ה וגבאנה, ויקטוריה'ס סיקרט, אוסקר דה לה רנטה, שאנל ועוד…. והופיעה על שערי מגזיני האופנה הגדולים בעולם כמו ווג, אל ובאזאר.
400 קטלוגים בפורמט גדול במיוחד ללקוחות יגיעו באמצעות שליח לבית הלקוחות, ובנוסף כל לקוחות הרשת יקבלו את הקטלוג בדיוור לביתם במהלך נובמבר –דצמבר.
אירועי ההשקה ללקוחות ייתקיימו בשש חנויות הדגל של הרשת בת"א חיפה והרצליה החל מתאריך ה- 19.11 בימי ד' עד שבת, וייסתיימו בירושלים ונתב"ג עד ינואר 2009.