וואלה משיקה בורסה לרכישת מדיה בפילוח דמוגרפי והרגלי גלישה

וואלה! אתר התוכן המוביל בישראל, הודיע היום על השקת שירות חדש – וואלה! פלוס – המאפשר למפרסמים לרכוש מדיה לקהלים הרלוונטיים עבורם על סמך מאפיינים דמוגרפיים, הרגלי גלישה ועוד, על בסיס Programmatic Buying. חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה! עבור לקוחותיה שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB real time bidding offers).



במסגרת הפעילות הטמיעה וואלה! תשתיות טכנולוגיות ומערכות DMP (data management platform) לניהול בסיסי הנתונים של הגולשים ומערכות DSP (data supply platform) לניהול ביקושי המדיה מצד המפרסמים. באמצעות המערכות הללו תבצע וואלה! את מכירת שטחי הפרסום בתוך ומחוץ לוואלה! בהתבסס על קהל הגולשים של האתר.


ערן גוטדנקר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה!, מסר: "השקת וואלה פלוס הינה פריצת דרך נוספת בציר מכירת המדיה הדיגיטלית בישראל. וואלה!, כאתר שמהווה את ה-Data warehouse הגדול מבין השחקנים המקומיים, ממשיך להוביל את החדשנות הן ללקוחות והן למפרסמים, שמעתה יוכלו לטרגט בצורה מדויקת בהרבה את קהלי היעד".



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)