וולוו יוצאת בקמפיין פרסום לרכב הפנאי שטח באמצעות מקאן אריקסון

מאיר, חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית וולוו בישראל, תעלה בשבוע הבא באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין פרסום לרכב הפנאי שטח VOLVO XC90 . הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין: "5000 ₪ לחודש ויש לך XC90 חדש".



הקמפיין, בהיקף של כחצי מיליון ₪, יפורסם בשילוט חוצות ומודעות בעיתונות ובמרכזו מבצע ייחודי לדגם.



קרדיטים:


משרד פרסום: מקאן אריקסון


סמנכ"ל לקוחות: שי גורן


מנהל לקוחות: אלי דולב


מנהל קריאייטיב: ניר פרח


ארטדירקטור: טלי חי


תקציבאית: שרון טל ושי אלמגור


פלנינג: גיא וינברגר


נרוסקאן: אייל אורלי


יחסי ציבור וולו: הראל- מורדי





אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)