"מאיר", יבואנית וולוו בישראל, עולה באמצעות משרד מקאן אריקסון, בקמפיין השקה לדגם הקרוס קאנטרי החדש VOLVO XC70 בשווי מוערך של כמיליון ₪ אשר יעלה בעיתונות הארצית, מגזינים ואינטרנט.
בקמפיין ההשקה לדגם החדש עושה החברה שימוש בשפה התקשורתית החדשה והרעננה הממחישה את האישיות היחודית של ה-V-Type (טיפוס ה"וולוואיסט החדש").
עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת "מאיר" מוסר כי: "דרך השפה החדשה של וולוו, זוכה כל דגם ודגם זוכה לזוית ולהתיחסות המתאימה לו ולקהל היעד שלו. אנו מודעים לכך שחלק לא מבוטל מקהל היעד של דגם XC70 עוסק בפעילות פנאי ספורטיבית כגון רכיבת אופניים ,וכך זוכה הדגם למודעה המכילה צילום של אחורי המכונית עליה מועמסים אופני כביש מקצועיים".
קרדיטים מקאן אריקסון:
סמנכ"ל לקוחות : שי גורן
מנהל לקוחות: אלי דולב
מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי
ארטדירקטור: יפעת שלזינגר
קופירייטר: טל פרלמוטר
תקציבאי בכיר: שי אלמגור
פלנינג: יסמין מיוחס ועמית פס
אינטרנט: דפנה דויסקי