ויסוצקי יוצאת בקמפיין לשינוי תדמית התה ומיצובו בזירות הפינוק והעונג

קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה הגדולה והמובילה בישראל, יוצאת בימים אלה במהלך לביסוס קטגוריית התה בעולמות הפינוק והעונג, הבא לידי ביטוי בהשקת ארבעה טעמי פינוק חדשים ומפתיעים בסדרת הפרימיום, 'The LEAVES COLLECTION' – חליטת פנקוטה תות, חליטת קרם לימונית, תה טראפלס שוקולד, ותה אמרטו שקדים. המהלך הוא צעד נוסף במהפכה העוברת בעשורים האחרונים על קטגוריית התה, ובמסגרתה הושקו תתי קטגוריות חדשות, דוגמת התה הירוק והחליטות, שהפכו למובילות בקטגוריה ואף הביאו לגידול בקטגוריה.



המהלך ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.



הקמפיין, יכלול פעילות מדיה ענפה, בין השאר סדרת סרטוני פרסומת בטלוויזיה, קמפיין דיגיטלי, מודעות הכוללות דוגמיות תיונים במגזינים ועיתונים ופעילות אינטראקטיבית ברשת החברתית –Facebook, במסגרתה יוזמנו הגולשים אל "עץ הפינוקים" של 'ויסוצקי' על מנת לשתף ברגעים קטנים ומפנקים שהם חווים ולזכות בפרסים.



ייחודו של הקמפיין החדש, הוא בשפה תקשורתית חושנית וסקסית, השונה ממה שהיה נהוג עד כה בקטגוריית התה: סדרת סרטוני הפרסומת שמה דגש על חוויית צריכה זוגית, רומנטית, קסומה, מהנה ומפנקת של הטעמים החדשים בסדרת 'The LEAVES COLLECTION'. הפרסומת מציגה זוג בבניין מגורים המתענג על רגע של פינוק עם כוס תה של ויסוצקי. על מנת לסחוף את כל הבניין לחווית הפינוק והעונג, מעביר הזוג בדרך מקורית, את הניחוחות, הטעמים והארומות הייחודיות של התה, וכשהן עולות בהדרגה לכל קומות הבניין, הן מעוררות את יצרי שאר הדיירים…



"ההחלטה שלנו לשינוי פני הקטגוריה היא משמעותית", אומר רוני ויינשטיין, מנכ"ל קבוצת ויסוצקי, "בעשורים האחרונים עברה קטגוריית התה מהפיכה, שמיצבה את התה כמשקה אותו ניתן לצרוך באופן יומיומי, אך יחד עם זאת, עד עתה, הוצג התה בעיקר סביב הערכים הפונקציונאלים שלו: מעורר, מקל או בריאותי. כעת, משהתבסס המסר הבריאותי, אנו ב'ויסוצקי' מבקשים להדגיש את הערכים האמוציונאליים שיש בתה, ולמצבו כמשקה INDULGENCE מפנק ומתוחכם. לצורך ביסוס המיצוב, תוצג בחזית המהלך סדרת הפרימיום של ויסוצקי, The LEAVES COLLECTION, המעצימה אלמנט הפינוק והרב חושיות בגלל מאפייניה הייחודיים" .



סדרת The LEAVES COLLECTIONהופכת את שתיית התה לחוויה רב חושית ומפנקת, שהיא תוצאה של תערובות ייחודיות של עלי תה בשילוב פירות וצמחים, בחיתוך גס הארוזים בתיון שקוף ויוקרתי. שיטת החיתוך הגס של המרכיבים בתיון מאפשרת מיצוי מקסימלי של הטעמים, כך שהטעם והארומה המתקבלים יוצרים חוויית שתייה חדשה – איכות של תה בתפזורת עם נוחות של תיון.



שרון הראל סמנכ"ל שיווק ויסוצקי, מסבירה: "במחקרי שוק שערכנו, זיהינו בקרב הצרכנים שתי קבוצות שונות, שאליהן אנו מכוונים. הראשונה, בעלי מודעות קולינרית, היודעים להעריך איכות בעולם הגורמה ומחפשים מוצרים המייצרים עבורם חוויה כוללת, שונה וייחודית. הקבוצה השנייה, מתאפיינת ברצונה לנהל אורח חיים נכון ומאוזן, הניזון בין היתר מהיכולת לפרגן לעצמנו פינוקים קטנים והנאות קטנות, שמגיעות ללא מאמץ גדול, ומאפשרות לנו "לחיות נכון" יותר לאורך היום. על השילוב בין שני עולמות צרכים אלו באה סדרת ה- The LEAVES COLLECTIONלענות – תה איכותי ומפנק במיוחד, המעניק בנוסף לאיכויותיו הקולינריות, גם חוויה רב חושית שטרם הכרנו בקטגוריה זו. לכן החלטנו להשתמש קמפיין בשפה תקשורתית חושנית וסנסואלית, השונה ממה שהורגלנו לראות עד כה בקטגוריית התה".



"בנוסף, זיהינו רצון של הצרכנים ליהנות מהמגוון הרחב והמיוחד של תה וחליטות בתפזורת, הקיים בבתי קפה ובמסעדות, אך מבלי הצורך להתעסק עם קנקנים ומסננות. סדרת The LEAVES COLLECTION המציעה מגוון טעמי תה וחליטות ייחודיים, מאפשרת להם ליהנות מטעמים חדשים ומפתיעים, בצריכה ביתית, איכותית, נוחה ומהנה".



את הקמפיין מלווה שיר מקורי –"Gentle Moments"– שנכתב במיוחד עבור הקמפיין ע"י תומר בירן ויעל חיים ומעביר את התחושה של הרגעים המפנקים והמענגים הגלומים בעת שתיית התה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)