וניש קליה יוצאת במהלך במסגרתו תחזיר לצרכנים את כספם במידה ולא יהיו מרוצים מתוצאות המוצר. המהלך, בהשקעה של 2.2 מיליון שקל, יוגבה בקמפיין פרסום רחב היקף הכולל פרסומת טלוויזיה, מיני סייט ייעודי, פרסום באינטרנט ופעילות מאסיבית בנקודות המכירה.
הקמפיין מציג את המוצר וניש קליה ג'ל כשהוא זוכה במדליות שונות הודות לביצועי הסרת הכתמים המצוינים שלו. מדליות מעניקות לו את התארים: ""מכה לכתמים" , "יעילות מוכחות" ו-"מנצח כתמים.
מאז השקתו זכה 'וניש קליה ג'ל', מסיר הכתמים בעל הריכוז הכפול של חומר פעיל, בתארים רבים הודות לתוצאות המצוינות במבחני הכתמים. 'וניש קליה ג'ל' יצר מהפכה אמיתית בעולם מסירי הכתמים באמצעות שדרוג הנוזל המוכר והמוביל לפורמט חדשני של ג'ל, בעל יכולות משופרות .
הגר געש אדרי, מנהלת תחום הכביסה בחברת 'רקיט בנקיזר' מוסרת: "מיום השקתו מקבל מסיר הכתמים וניש קליה ג'ל תוצאות מצוינות ועובר את כל מבחני הסרת הכתמים בהצלחה מרובה. אם תוצאות מצוינות אי אפשר להתווכח ומטרת מהלך "כל הכסף חזרה" היא להגביר התנסות במוצר מתוך ידיעה כי ההתנסות הראשונית תביא ליצירת קהל צרכנים נאמן ושבע רצון לאורך זמן."
שוק מסירי הכתמים בישראל מוערך בכ 72 מיליון ₪. 'וניש קליה' הינו המותג המוביל בתחום הסרת הכתמים בישראל עם נתח שוק של 56% (נילסן) באמצעות מגוון מוצרים מתקדמים המקנים לצרכים פתרונות חדשניים לבעיית הכתמים – נוסחאות משופרות להסרת כתמים, רכיב שמירה על הצבע, נוסחא לאיתור כתמים במהלך הכביסה ועוד, וכן מוצרים ייעודיים לכביסה לבנה.