חברת 'ורדינון' משיקה קולקציה חדשה לאביב 2007 באמצעות קמפיין טלוויזיוני מושקע. סרט הפרסומת נקרא: "ורדינון, הלילה מתעורר לחיים". מהחברה נמסר כי הקמפיין החדש משלב Fashion (אופנה) ו- Passion (תשוקה), ומטרתו ליצור זיקה בין הקולקציה החדשה של 'ורדינון' לבין הערכים שלה כחברה המומחית בתחום הטקסטיל לבית: התחדשות, התמחות ואופנתיות. ערכים אלה באים לידי ביטוי בקולקציה החדשה, כשהיא נועזת וצבעונית תוך ניכוס אנרגיית הלילה למותג. עוד נמסר כי הסרט צולם בפילים ונערך בתלת- מימד תוך שימוש באנימציה, באחריות משרד הפרסום מקאן- אריקסון בעלות הפקה של כ –70,000 $. בנוסף, ההשקעה במדיה עומדת על סה"כ כ- 400,000 $. הקמפיין יעלה בערוצים 2 ו-24 החל מהתאריך 11/2/07. לאחרונה, הושקו חנויות נוספות ברשת 'ורדינון' בעיצוב קונספטואלי חדש המעניק ללקוחות תחושת של בית חם וגם חווית קנייה שונה ומעניינת. החנות מעוצבת כבית ובו חדרים חדרים, השונים אחד מהשני בעיצוב, בצבעים ובמוצרים.