חברת אודיו–מדיק, יבואנית מכשירי השמיעה אודיו–מדיק, הנחשבת לפורצת דרך בענף אשר בד"כ נהנה מתדמית שמרנית, היתה בין הראשונות להציג קמפיינים תדמיתיים, אשר עוסקים בערכי המותג ומערכת היחסים שלו עם הלקוח ולאו דווקא באספקטים טכניים או תמחור אגרסיבי למכשירים.
המובילה בישראל במכשירי highend, השיקה את קמפיין התדמית שלה לשנת 2009-2010 באמצעות משרד הפרסום בוקאי שני.
כפועל יוצא של אסטרטגיה זו מתמקד הקמפיין במסרים המבטאים את ייחודה של אודיו–מדיק, ככתובת אחת, איכותית ותומכת לכל שלבי הטיפול בירידה באיכות השמיעה.
הקריאייטיב שנבחר מציג משפט מפתח בעלי אופי רגשי, בהם אות מרכזית מוחלפת על ידי מכשיר שמיעה מבית החברה.