חברת ביו- פט יצרנית ומשווקת לה- קט, יצאה בקמפיין ייחודי למותג

חברת ביו- פט, יצאה בקמפיין ייחודי למותג לה-קט, בהשקעה של כ-250,000 ₪.



הקמפיין, שעלה באינטרנט ובפרסום ברשתות השיווק המובחרות, מציג את מבצע הקיץ של החברה. ענבר בן- צבי, מנהלת שיווק ביו- פט, המשווקת את המותגים לה-קט, בונזוונוטרו צ'ויס: "הקמפיין החדש של לה-קט תומך במבצע הקיץ הגדול של המותג ומציע לצרכנים הזדמנות לזכות במזון לשנה שלמה ו/או לזכות בחופשה מפנקת בבית מלון. המבצע הותאם לרוח ערכי המותג לה-קט, על מנת לפנק הן את החתול והן את בעליו".




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל