חברת אינפורמט (Informat), ספקית פיתרונות מיחשוב ואינטגרציה לארגונים עסקיים, משיקה בימים אלה קמפיין פרסום רחב הכולל מודעות בעיתונות העסקית והטכנולוגית וכן פרסום באינטרנט. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד היי-לייט תקשורת שיווקית, עומד על היקף מוערך של 500,000 שקל.
מטרת הקמפיין היא לבסס את ייחודה של אינפורמט כחברת 'בוטיק' מובילה בשוק המעניקה שירותי פרימיום איכותיים ואישיים סביב השעון הן בתחום המקצועי והן באופן הטיפול בלקוח. במודעות נראים מנהלי החברה במצבים שונים הלקוחים מחיי הפנאי שלהם, כגון בישול, רכיבה על אופניים, בילוי בתיאטרון, כשהם מצהירים במודעה על מחויבותם לעמוד לרשות הלקוח בכל שעה גם באמצע פעילות הפנאי שלהם.
יובל אליהו, מנכ"ל משותף בחברת אינפורמט, מסר כי "מטרת הקמפיין היא להדגיש את הערכים בהם אנו דוגלים – מקצוענות, מכוונות ללקוח ויחס אישי – שהם חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו. בחרנו להעביר מסרים אלה בצורה אישית וייחודית המשקפת בצורה הטובה ביותר את תפיסת העבודה של אינפורמט."