חברת הרהיטים AEF יוצאת במיתוג חדש "כדי להחליף ספה לא צריך לקום ממנה".

הקמפיין יוצג באתרים מובילים תוך מתן דגש מיוחד על השוק הרוסי.


החברה משווקת את הרהיטים באתר הרכישות המקוון שלה בו מוצג קטלוג הרהיטים , מבצעים ועוד.



תקציב הקמפיין כ 50,000$. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום האינטראקטיבי wwm מקבוצת קונקטיב גרופ .



wwm מתמחה בקמפיינים אינטראקטיביים תוך שימוש באסטרטגיות אינטרנטיות כוללות העונות במדויק על צרכי הלקוח ומותאמות לכל לקוח ולקוח.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)
BERESHEET_KING KOIL _FINAL_FINAL_TERA - hever copy