חברת הרהיטים AEF יוצאת במיתוג חדש "כדי להחליף ספה לא צריך לקום ממנה".

הקמפיין יוצג באתרים מובילים תוך מתן דגש מיוחד על השוק הרוסי.


החברה משווקת את הרהיטים באתר הרכישות המקוון שלה בו מוצג קטלוג הרהיטים , מבצעים ועוד.



תקציב הקמפיין כ 50,000$. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום האינטראקטיבי wwm מקבוצת קונקטיב גרופ .



wwm מתמחה בקמפיינים אינטראקטיביים תוך שימוש באסטרטגיות אינטרנטיות כוללות העונות במדויק על צרכי הלקוח ומותאמות לכל לקוח ולקוח.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל