חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין שילוט קירות ומסכים אינטראקטיביים למינופה כחברת הייבוא המובילה בישראל. הקמפיין בהיקף 350 אלף דולר, יעלה תחת המסר "DHL. פשוט לייבא מכל העולם" באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי. הקמפיין יימשך חודשיים ויגובה בדיוור ישיר לאלפי יבואנים בישראל.
DHL מובילה את ענף יבוא האקספרס לישראל עם כמיליון משלוחים בשנה המהווים נתח שוק של כ- 40%. ע"פ נתוני ממ"ן, קצב גידול היבוא ב 2006 ב- DHL היה יותר מכפול מקצב גידול יבוא האקספרס לישראל.
קמפיין שילוט הקירות עלה בשש ערים שונות: תל אביב, ירושלים, חיפה, חולון, ראשון לציון, פתח תקווה, בני ברק ותל השומר למשך חודש ימים ובנתיבי איילון למשך חודשיים.
בשילוט מופיעים סמלים קולינריים מהעולם – קופסת טייק אווי עם אורז תחת הסיסמא "פשוט לייבא מכל העולם. גם מסין" ומארז קרטון עם צ'יפס תחת הסיסמא "פשוט לייבא מכל העולם. גם מארצות הברית".